FAQ (часто задаваемые вопросы)

FAQ
Вопрос от 2019-07-03 13:58:41

«АЛСЕКО» АҚ-ы басқан шот-түбіртекті қайда төлеуге болады?

 

Ответ

«АЛСЕКО» АҚ шот-түбіртегін бірнеше тәсілмен төлеуге болады:

Вопрос от 2019-07-03 14:04:53

Басып шығарылған шот-түбіртектегі және интернет-банкингтегі деректер неге ерекшеленеді?

Ответ

«АЛСЕКО» АҚ банктерге қағаз шотта басылған ақпаратты береді. Сіздің мәселеңізді анықтау үшін Сізге төлем жасайтын банктің қолдау қызметіне жүгіну қажет, өйткені шот-түбіртекті төлеу сервисін әрбір банк өз бетінше ұсынады.

Вопрос от 2019-07-03 14:06:49

Интернет арқылы төлем жасалды, қателесіп екі рет төленді. Қайталама төлемді қалай қайтаруға болады?

Ответ

Егер Сіз шотты интернет-банкинг арқылы төлеп және бірден қатені байқаған болсаңыз, төлемді тоқтату үшін Сізге төлем жүргізілген күні банктің қолдау қызметіне жүгіну қажет.

Егер төлем бірнеше күн бұрын жүргізілген болса, онда қайтару мүмкін емес, өйткені Сіз төлеген қаражатты Банк әрбір жеткізушінің есеп айырысу шотына жібереді. Бұл жағдайда Сіздің төлеміңіз келесі айда шот-түбіртектегі артық төлем ретінде ескерілетін болады.

Алайда, егер Сіз төлемді қайтаруға ниет білдірсеңіз, қайтару үшін Сізге қызмет көрсету үшін артық төлеген әрбір жеткізушіге төлемді қайтару туралы жазбаша өтініш беру қажет болады.

Вопрос от 2019-07-03 14:09:05

Мен шот-түбіртекті интернет-банкинг арқылы төлеймін және ыстық/суық су есептегіштерінің көрсеткіштерін енгізе алмаймын. Қайда хабарласуға болады?

Ответ

Егер қағаз шот-түбіртекте есептегіштердің көрсеткіштері басылып шығарылған және оларды өз бетімен толтыруға арналған жолдар болса, ал Сіз шот-түбіртекті төлейтін банк сайтында олар жоқ болса, онда банктің қолдау қызметіне жүгіну қажет. 

Егер қағаз шотта есептегіштердің көрсеткіштерін енгізу үшін жол болмаса, Сізге есептегіштерді тексеру мерзімін (олар есептегіштердің паспорттарында көрсетілген) тексеру немесе Сізді қызықтыратын қызметті жеткізушіге жүгіну қажет. Тұратын адамдардың санын есепке ала отырып, есептеу жүргізілуі мүмкін.

 
Вопрос от 2019-07-03 14:56:54

Интернет-банкинг арқылы төлем жасалды. Төлегеннен кейін ештеңе өзгерген жоқ, төлем өтпеген сияқты. Төлемді қалай тексеруге болады?

 

Ответ

Қалыптастырылған шот-түбіртектер банкке айына бір рет беріледі. Келесі айдың шотын қалыптастырғанға дейін шотта басылған деректер интернет-банкингте өзгермейді.

Төлемді:

  • Жеке кабинетте сілтеме бойынша (алдын ала тіркеумен)
  • АО «АЛСЕКО» АҚ мобильды қосымшасында телефоннан (Google Play Market, App Store-ға жүктеледі)
  • «АЛСЕКО» АҚ анықтама телефон қызметінің: + 7 (727) 277 50 05 көп арналы телефоны бойынша тексеруге болады.

 

Вопрос от 2019-07-03 16:16:59

Мен шот-түбіртектің бір бөлігін интернет-банкинг арқылы төледім. Қалған соманы төлейін деп едім, бірақ төленбеген шоттардың жоқ екені туралы хабарлама шығады.  Қалған соманы қалай төлеуге болады?

 

Ответ

Сіз шот-түбіртекті төлейтін банк бұрын төленген шотты қайта төлеуге мүмкіндік бермейді. Қайта төлеу үшін Сіз басқа банктің интернет-банкингін, «АЛСЕКО» шот-түбіртектері бойынша төлем қабылдайтын терминалды пайдалана аласыз немесе «АЛСЕКО» шот-түбіртектері бойынша төлем қабылдайтын кез келген банктің кассасында қағаз шотын төлей аласыз.

 

Вопросы 1 - 6 из 6

Ответ на ваш вопрос будет опубликован в том случае, если является типичным, и будет интересен многим читателям.

Для оперативной связи с компанией позвоните на номер - 339-50-15 или отправьте свой вопрос на pr@alseco.kz

Кері байланыс