FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

FAQ
Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:10:50

Шоттың сыртқы түрі неге өзгерді?

Жауап

Шот нысаны тұтынушыларға шот бойынша толтыру үдерісін жеңілдету, сондай-ақ тұтынушылардың ақпараттық деңгейін арттыру мақсатында жеңілдетілді. Төлем жасағаннан кейін қағаз шот қызмет тұтынушыда сақталатын болады, өйткені 2020 жылдан бастап шот бойынша коммуналдық қызметтерді төлеуді қабылдайтын «АЛСЕКО» АҚ мен банктер төлем туралы ақпаратты электрондық түрде сақтау тәсіліне көшті.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:11:58

Қызмет тұтынушылар шотқа енгізілген өзгерістерден қандай артықшылықтарға ие болады?

Жауап

Шоттың жаңа нысаны тұтынушыларға қағаз шот бойынша төлем кезінде толтыруға арналған  уақытты екі есе үнемдеуге, есептеу құралдарының көрсеткіштерін және төлем сомаларын қолмен енгізген кезде қателерді болдырмауға мүмкіндік береді.Сонымен қатар, тұтынушылар төлемнің шекті мерзімдері, берешектер, артық төлемдер, тарифтер, есепке алу құралдары және басқа да нәрселер туралы ақпарат алады.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:12:43

Шотта не өзгерілді?

Жауап

«АЛСЕКО» АҚ басып шығаратын коммуналдық қызметтерді төлеу шотына, келесі өзгерістер енгізілді:  

1) шоттың жоғарғы жолында негізгі қызмет көрсетушілердің байланыс деректері және компаниялардың логотиптері көрсетілген;

2) коммуналдық қызметтерді төлеу үшін қайталанған жолдары бар шоттың (шот түбіртектің) төменгі бөлігі алынып тасталды;

3) шоттың төменгі бөлігінде, қызметтер бойынша төлем мерзімдері, төлем сомасын есептеу кезеңдері, берешек туралы мәліметтер сияқты және тағы басқа да қызмет жеткізушілерден келген ақпараттық хабарламалар мен ескертулер басылып шығарылады;

4) шоттың төменгі жолында дербес шот нөмірі,  коммуналдық қызмет тұтынушының мекенжайы, шот қалыптастырылған кезеңі (айы/жылы), шоттың мөрленген күні және «АЛСЕКО»АҚ сайты көрсетілген.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:18:32

Шотты енді қалай толтыру керек?

Жауап

Шоттың тек қана жоғары бөлігі толтырылады. Шоттың жаңа нысанын толтыру жөніндегі нұсқаулық-жаднаманы мына жерден алуға болады: https://www.alseco.kz/uploads/pamyatka_bill_new.docx

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:19:11

Тұтынушылар «Қазпошта» АҚ-ның бөлімшелерінде және банктерде қағаз шоттарын төлеу кезінде не алады?

Жауап

Төлем жасағаннан кейін барлық қағаз шот тұтынушыға беріледі. Банк төлем сомасын, күнін және уақытын қамтитын, жасаған төлем туралы мөртанба/ белгі қояды.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:20:22

Жаңа нысанның үлгісін қайда қөруге болады?

Жауап

Жаңа шоттың үлгісін alseco.kz  сайтында, динамикалық (анимацияланған) өзгерістердің демо нұсқасы - https://www.alseco.kz/uploads/bill/kk/ сілтемелер бойынша көруге болады.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:21:00

Қандай шоттар өзгерді, қағаз шоттар әлде электрондық?

Жауап

Өзгерістер АЛСЕКО мобилді қолданбадан немесе жеке кабинетінен басып шығаруға болатын қағаз шоттар мен шоттардың түпнұсқаларына қатысты. Интернет-банкинг жүйесінде көрсетілген шот (мысалы, kaspi.kz) өзгеріссіз қалады.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:21:35

Өзгерістер қандай шоттарға қатысты: қала әлде облыс тұтынушыларына ма?

Жауап

Негізгі өзгерістер қалалық тұтынушылар үшін коммуналдық қызметтерді төлеу шотына жатады. Алматы облысында тұратын тұтынушылар үшін «АЛСЕКО» АҚ басып шығаратын коммуналдық қызметтерді төлеуге арналған шотқа екі тармақ қосылды. Шоттың жоғарғы бөлігінде негізгі қызмет көрсетушілердің байланыс деректері және компаниялардың логотиптері көрсетілген; шоттың ең төменгі жолында жеке шоттың нөмірі, коммуналдық қызмет тұтынушының мекенжайы, шот қалыптастырылған кезеңі (айы/жылы), шоттың мөрленген күні және «АЛСЕКО»АҚ байланыс деректері көрсетілген. Коммуналдық қызметтерді төлеу үшін қайталанған жолдары бар шот түбіртектің екінші бөлігі әзірше өзгеріссіз қалады. Бұл банктердің облыстық бөлімшелері жасалған төлемдер бойынша деректерді электрондық мұрағаттауға көшу процесінде болуына байланысты.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:22:02

АЛСЕКО сайтындағы жеке кабинетте және мобилді қолданбасында шот өзгере ме?

Жауап

Шоттың электронды нұсқасы өзгеріссіз қалады. Шот түпнұсқасын мобилді қолданбасынан немесе жеке кабинеттен сақтау және басып шығару кезінде жаңа үлгідегі шот берілетін болады.

Қойылған сұрақтың күні мен уақыты: 2020-03-03 10:22:53

Не үшін қызмет жеткізушілерден соншама ақпарат басылып шағарылады?

Жауап

Коммуналдық қызметтерді жеткізушілерден түскен хабарламалар тұтынушыларды алдын ала хабардар ету мақсатында шотта жарияланады. Олардын мерзімді төлеу мен қызмет көрсету мәселелері бойынша қосымша қолайсыздық пен түсініспеушілікті болдырмау үшін жеткізушілер мен тұтынушылар арасындағы міндеттемелерді орындауға қатысы бар.

Вопросы 1 - 10 из 10

Егер Сіздің сұрағыңыз типтік және көптеген оқырмандарға қызықты болса оның жауабы жарияланатын болады.

Компаниямен жедел байланыс үшін - 339-50-15 нөміріне қоңырау шалыңыз немесе өз сұрағыңызды поштаға жолдаңыз: pr@alseco.kz

Кері байланыс